Om mig

Lite om mig själv jag bor i Borlänge är Gift och har en dotter på 12 år. Jag arbetar i grundskolan. När tiden tillåter så sitter jag och pysslar vilket innebär Betonggjutning , Virka m.m, Smyckesstenar,Syr,Tennarmband ja lite vad som rammlar över mig.

lördag 9 februari 2013

Jahaa då ska jag göra ett försök att komma igång!!

Vi fick en underbar sommar!

Sen kom hösten med allt som kan hända i människors liv!

Ja kanske inte allt men ni vet när man känner att nu får det vara nog

 så har det varit och är väll fortfarande

Men nu försöker jag komma upp i sadeln igen och komma igång med det som jag gillar ( betong)
 Ja visst är det konstigt när man behöver inte orkar hålla på med saker som normalt är avkoppling !!.?

Det är fortfarande snö utanför mitt fönster sedan jag var in här sist det har gått 10 månader ja tiden går i alla fall det är klart;) julen har varit och snart är det påsk. Jag har faktist gjort en betong sak och det är en servetthållare som jag tycker blev bra ja som ni ser är inte julen över riktigt men nästan (julen vara till påska)


Nu är min familj redo för en ny dag!

Hoppas det inte dröjer lika länge som förra gången!! så ha en bra helg! och ta vara på varandra livet kan förändras fort en stor kram till er där ute.

Inga kommentarer: